REKLAMÁCIA
Bol Vám doručený poškodený tovar alebo nespĺňa požadovanú kvalitu? Každý náš zákazník má nárok na reklamáciu tovaru.
Ako vyreklamovať tovar?
- Stiahnite si náš Reklamačný formulár. Môžete nám ho zaslať elektronicky na e-mail obchod@moodstores.sk alebo ho pribaľte k tovaru.
- Tovar bezpečne zabaľte do krabice tak, aby nedošlo k ďalšiemu možnému poškodeniu a znehodnoteniu.
- Pre bezplatné zaslanie môžete využiť akékoľvek výdajné miesto Packety, kde nahlásite náš identifikačný kód: 92831733 a o všetko ostatné sa postarajú na pobočke. Najbližšiu pobočku nájdete na www.packeta.sk/pobocky.
- Pri využití iného prepravcu, zašlite tovar na adresu: P.O.Hviezdoslava 2306/36, 955 01 Topoľčany. Balík nesmie byť odoslaný na dobierku - nebude prevzatý.
- Po prevzatí tovaru z našej strany začína plynúť 30 dňová lehota na uplatnenie reklamácie, ktorá sa však môže meniť na základe vzájomnej dohody.
Viac informácií nájdete v sekcii reklamačný poriadok.